NPR Topics: U.S.

Powered By Blogger

Thursday, July 5, 2012

Pontificatie

Victor Ponta este un mic gainar de Gorj,   care ar vrea sa fie considerat un 'telectual insa nu are nici un respect fata acest grup  social. De curand am citit in ziar, si apoi am confirmat prin surse directe, ca Ponta la asmutzit pe cacaciosul de Liviu Pop asupra CNATDCU. Popica a amenintzat  membrii CNATDCU cu consecintze legale daca nu-l scot basma curata pe Conu' Ponta. Se pare ca membrii consiliului au abordat situatzia dupa principiul "cainii latra, ursu' merge".  Asa se face ca  musiu Ponta s-a ales nu numai cu titlul de Prim Plagiator al tarii, dar a obtzinut si o noua calificare de copy-editor pe care a neglijat sa o includa in CV-ul sau. (Pana si concluziile tezei sunt copiate!) Ma intreb de ce, fiindca ocupatia de copy-editor este mult mai onesta si mai folositoare de actuala sa ocupatie.

Iata si declaratia oficiala a domnului Viorel Barbu, mebru al  defunctului CNATDCU vis-a-vis de acest eveniment

"Acest Consiliu şi-a exprimat într-o maniera legală o opinie, dar a fost desfiinţat în mod abuziv. A fost un abuz grosolan al Puterii având in vedere că eu, alături de ceilalţi colegi, am evaluat plagiatul premierului Victor Ponta şi am oferit elemente ce arată că a fost vorba de un copy-paste clar. Este complet anormal ca membrii comisiei să fie amenintaţi cu închisoarea şi să le întocmească plângeri penale de către un ministru al Guvernului României. Am mai fost acuzat de faptul că aş fi membru al PDL, lucru la care am dat o dezminţire oficială. Repet, în acest caz este vorba despre un abuz grosolan al Puterii",








No comments:

Post a Comment

Blog Archive